HOŞ GELDİNİZ
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
HENÜZ ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?
Kolayca üye olabilirsiniz.
ATAŞEHİR ŞUBEMİZDE

24 Kasım Pazar
15:30 / 17:00

KADIKÖY ŞUBEMİZDE

24 Kasım Pazar
15:30 / 17:00

İleri Seviye / 3 Ay+ 3Ay
Yüz Yüze Eğitim
Kalan Kontenjan : 90

Moda Perakendesinde Satın Alma ve Merchandising Eğitimi( Yüz Yüze)-İleri Seviye

0 Kişi Yorumladı
Moda perakendesinde satın alma ve merchandising eğitiminin temel amacı, sektördeki profesyonellerin ve moda alanına ilgi duyan bireylerin, piyasa trendlerini doğru analiz edebilme, tedarik zinciri yönetimini etkin bir şekilde kurgulayabilme ve satış noktalarında ürün sunumunu maksimize edecek stratejiler geliştirebilme becerilerini geliştirmektir.
₺4.100,00 (Kdv Dahil)
Stok Kodu
AJTXYZ79011Q1
Piyasa Fiyatı
24 Kasım
Fiyat
4.100,00 TL
* 432,21 TL den başlayan taksitlerle!
Tüm kredi kart/debit kart ödemelerinde komisyon uygulanmakta olup taksitli seçenekler vade farklıdır.
Seçenekler (İsteğe Bağlı)
Merhaba sayın üyemiz , fiyatları görmek ve satın almak için lütfen asağıdaki varyant seçeneklerine basarak işlemlerinize devam ediniz.
Eğitim Süresi
1 Aylık 3 Aylık 6 Ay
Eğitim Kategorisi
Sertifika İstemiyorum Uluslararası Geçerli Akredite Firması Eğitim Sertifikası E-Devlet Onaylı Üniversite Eğitim Sertifikası 2 Sertifikayı İstiyorum

MODA PERAKENDESİNDE SATIN ALMA VE MERCHANDISING EĞİTİMİ

İLERİ SEVİYESİ

1.ve 2. Eğitime Katılmış ve Tamamlamış Olanlar

 Moda Perakendeciliği:

Sürekli değişen tüketici taleplerini karşılamak için dinamik bir strateji gerektiren karmaşık bir sektördür. Bu sektörde başarılı olmanın anahtarlarından ikisi satın alma ve merchandising'dir. Her ikisi de ürün seçimi, stok yönetimi, fiyatlandırma ve sunumla ilgili kararları içerir, ancak farklı odak noktalarına sahiptirler.

Satın Alma:


Satın alma, doğru ürünleri, doğru zamanda, doğru miktarda ve doğru fiyata tedarik etme sürecidir.

Merchandising:

Merchandising, ürünlerin müşterilere sunulma şeklini ve satış ortamını içerir. Etkili merchandising, müşterilerin alışveriş deneyimini iyileştirir, marka imajını güçlendirir ve satışları artırır.

Ürün Sunumu:

Merchandising, mağaza düzeni, vitrin tasarımı ve ürün yerleşimi gibi unsurları içerir. Ürünlerin cazip bir şekilde sergilenmesi, müşterilerin ilgisini çeker ve satın alma olasılığını artırır.

Kimler Katılabilir ?

Moda ve Perakende Sektörü Çalışanları:

Bu sektörde zaten çalışan ve kariyerlerinde ilerlemek isteyen satış personeli,

mağaza yöneticileri, satın alma asistanları ve merchandising uzmanları gibi profesyoneller.

Kariyer Değiştiriciler:

Farklı bir sektörden moda perakendeciliğine geçmek isteyen ve ilgili becerileri ve bilgileri edinmek isteyen bireyler.

 

Girişimciler ve İş Sahipleri:

Kendi moda markalarını kurmuş veya kurmayı düşünen, perakende stratejilerini ve operasyonlarını öğrenmek isteyen kişiler.

Moda ve Tasarım Öğrencileri:

Moda, tasarım veya perakende yönetimi gibi alanlarda eğitim almakta olan ve teorik bilgilerini pratik becerilerle desteklemek isteyen öğrenciler.

Pazarlama ve Reklam Profesyonelleri:

Moda perakendeciliği sektöründe marka yönetimi, pazarlama veya reklamcılık alanlarında çalışan veya çalışmayı hedefleyen kişiler.

Analiz ve Strateji Uzmanları:

Pazar analizi, tüketici davranışı analizi ve stratejik planlama konularında uzmanlaşmış ve moda perakendeciliğine özel uygulamaları öğrenmek isteyen analistler ve danışmanlar.

Kazanımlar Nelerdir ?

SATIN ALMA KAZANIMLARI:

TRENDLERE UYUM :

Moda dünyasındaki hızlı değişimlere ayak uydurarak, müşteri taleplerini karşılayacak en güncel ürünleri seçme yeteneği.

MALİYET KONTROLÜ:

Maliyetleri düşük tutarak işletmenin genel karlılığını artırma yeteneği. Bu, toptan alımlar ve etkili pazarlık yoluyla sağlanabilir.

TEDARİKÇİ İLİŞKİLERİ:

Güçlü tedarikçi ilişkileri geliştirerek, ürün kalitesini ve tedarik sürekliliğini garanti altına alma.

STOK YÖNETİMİ:

Etkili stok yönetimi ile fazla stokun önlenmesi ve stok eksikliğinden kaynaklanan satış kayıplarının azaltılması.

PAZAR ANALİZİ:

Pazar ve müşteri ihtiyaçlarının sürekli analizi sayesinde, satın alma kararlarının bilgiye dayalı olarak yapılması.

MERCHANDISING KAZANIMLARI:

ÜRÜN YERLEŞİMİ:

Ürünlerin mağaza içerisinde veya online platformlarda etkili bir şekilde sergilenmesi, bu sayede müşteri ilgisini çekme ve satışları artırma.

KAMPANYA VE PROMOSYON YÖNETİMİ:

Etkili kampanya ve promosyon stratejileri geliştirerek, müşteri trafiğini ve satışları artırma.

FİYAT STRATEJİSİ:

Rekabetçi fiyatlandırma stratejileri ile müşteri talebini yönetme ve kar marjlarını koruma.

MÜŞTERİ DENEYİMİ:

Mağaza düzeni ve atmosferi ile müşteri alışveriş deneyimini iyileştirme, bu sayede müşteri sadakatini artırma.

TREND ANALİZİ:

Sürekli değişen moda trendlerini takip ederek, bu trendlere uygun ürünlerin seçilmesi ve sunulması.

 

Her iki rol de, moda perakendeciliğinde başarının anahtarlarından biridir ve işletmelerin rekabetçi kalmaları, müşteri memnuniyetini artırmaları ve satışlarını maksimize etmeleri için gereklidir.

EĞİTİM İÇERİĞİ

  • 7. AY

    • Ürün Çeşitliliği ve Stok Planlaması

    ·       Ürün yelpazesinin oluşturulması.

    ·       Fiyat skalası, renk veya stil gibi farklı yönlerin analizi.

     

    8. AY

    • Satın alma Araştırmaları ve Tedarik Zinciri

    ·       Satın alma ile ilgili araştırmalar.

    ·       Satın alma ve tedarik zincirinin oluşturulması.

    9. AY

    • Müşteri Geri Bildirimleri ve Trend Analizleri

    ·       Müşteri yorumlarının takibi.

    ·       Müşteri analizleri.

    ·       Trendler ve satış değerlendirmeleri.

    10. AY

    ·       Satış Desteği ve Analizi

    ·       Satış grafiğinin takibi ve yorumlanması.

    11. AY

    • Perakende Desteği

    ·       Perakende ile satış yorumları ve çıkarımlar.

     

    12. AY

    ·      Mağaza Sunumu ve Ürün Yerleşimi

    ·      Mağaza sunum ve satış takibi.

    ·      Mağaza ürün yerleştirmesi ve düzenlenmesi.

     

    Bu düzenleme, eğitim programınızın her ayında odaklanılacak ana konuları ve süreçleri net bir şekilde ortaya koyar. Her ayın sonunda, ilgili süreçler ve kriterler üzerine detaylı bilgi ve pratiğe dayalı eğitimlerin gerçekleştirilmesi planlanabilir.

     

SİBEL ARAL

1988 yılından itibaren Üniversite yıllarında aldığı moda eğitimini yıllar içinde yurtdışı moda fuar ve defileleri, moda atölyeleri ile desteklemiştir. Renk Analizi Uzmanlığı, Modelistlik ve Kalıp Bilgisi, Perakende Satış Yöntemleri ve Mağazacılık aldığı eğitimlerden bazılarıdır. 1992-94 yıllarında Foli giyimde tasarımcılık yapmıştır. 1994-2016 yılları arasında Faik Sönmez Tekstil’de Tasarım Koordinatörü olarak, modelin oluşturulmasından, kumaş, satın almaya, üretimde ürün, depoya girene kadar takip ve kontrolünü yapmıştır.2016 yılından bugüne, kurumsal firmalara danışmanlık, freelance koleksiyon hazırlamakta, styling yapmakta ayrıca bireysel danışmanlıklar, renk ve beden danışmanlığı vermektedir.

Bu ürüne ilk yorumu siz yapın!
Bu ürünün fiyat bilgisi, resim, ürün açıklamalarında ve diğer konularda yetersiz gördüğünüz noktaları öneri formunu kullanarak tarafımıza iletebilirsiniz.
Görüş ve önerileriniz için teşekkür ederiz.
Sıkça Sorulan Sorular
Uzaktan eğitimin avantajları nelerdir ?
Bilgiye erişimi güçleştiren tüm faktörleri ortadan kaldırdık.Bu eğitim modelinde, sahip olduğumuz zamanı en iyi şekilde yöneterek, ulaşım ve konaklama masrafı yapmanıza gerek kalmadan eğitim programlarımıza katılabileceksiniz.
Eğitimi neden Atölye Ataşehir’den almalıyım ?
Sertifika Programı olan tüm eğitimlerimi iyi bir başlangıç için size ve /veya kurumunuza yatırım yapmaya çağırıyor. Program bu süreçte kendi alanında profesyonel deneyimli, uzman kadrosu ve bildiklerini karşısındakine aktarmakta Türkiye çapında en başarılı ekip ile buluşturuyor. Eğitim süresi boyunca ilk adımından başlayıp son adımına dek nasıl bir yol izlediklerini öğreneceğiniz tüm programlarda hayalinizdeki başarıyı elde edecek sanatınıza veya girişiminize yeni bir bakış açısı kazandıracak ve daha iyi bir pozisyon ile iyi bir başlangıç yapacaksınız ,ve Eğitim sonunda alacağınız sertifikalar ömür boyu sizi mutlu etmeye ve kariyerinizde başarıların için imza atmaya yetecektir.
Eğitimde uygulama yapılacak mıdır ?
İçeriğine göre uygulamalı eğitimler için lütfen her eğitim de yer alan açıklamalar kısmına bakınız.
Program kimler için uygundur?
Eğitim içeriğine bağlı olarak
• Çalıştığı alanın yanında farklı disiplinlerden de bilgi sahibi olmak isteyenler

• alanında kariyer hedefi olanlar

• Kişisel Gelişime önem verenler

• Sanata ve Kültüre ilgi duyanlar

• İşletmeler

• Öğrenciler

• Hobi severler
Doküman ve /veya Video paylaşımı yapılacak mı ?
Eğitiminizin başladığı hafta itibariyle ilgili materyal paylaşımları her derse özel gerçekleştirilmektedir. Ayrıca uygulamalı olan sanatsal ve kültürel dersler için video paylaşımı ve video içerik gönderimi eğitime ve eğitmene bağlı olarak yapılabilmektedir. Lütfen danışınız.
Eğitim sonunda sertifika alacak mıyım ?
1-Devam zorunluluğunu yerine getiren katılımcılar sertifika almaya hak kazanacaktır. Eğitim sonunda katılımcılar ilgili Üniversitelerin işbirliği ile hazırlanan Rektörlük onaylı ve E-Devlet’de görünen eğitim sertifikası almaya hak kazanacaktır.
2-Eğitim sonunda katılımcılar Uluslararası gecerli İngilizce eğitim sertifikası almaya hak kazanırlar ve bu sertifika E-Devlette ve ilgili üniversitenin kare kodu ile sorgulanabilir. Sertifika Programlarında %100 devam koşulu bulunmaktadır.Sertifikalar dijital karekodlu izlenebilir ve sorgulanabilir şekilde dijital olarak verilir, islak imzalı basılı sertifika tarafımızdan verilmez lütfen talep etmeyiniz.
 
EuroPass- CardCert Kimlik Belgesi Nedir?
Sayın katılımcılarımız, Atölye Ataşehir olarak eğitimlerimizdeki standardı yükseltmek kapsamında Eğitim ve hizmet kalitesi; ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi standardında uluslararası tescillenmiş olup aynı zamanda “Cardcert Management Systems” standarda ilişkin genel şartlara uyumluluğundan dolayı EuroPass CardCert tarafından belgelendirilmiştir.
Sertifikalı eğitim programlarımızın sonunda isteğe bağlı olarak resmi eğitim belgelerimiz ile birlikte vereceğimiz EuroPass CardCert Elektronik Sertifika ve Akıllı Kimlik Kartı ile katılımcılarımız tarafımızdan edindikleri tüm eğitim belgelerini “Tek Kartla Tüm Dünyada” izlenebilirliğini “çevrimiçi (online)” sağlayarak, EuroPass CardCert uluslararası belgelendirme kayıtlı Elektronik Sertifika ve Akıllı Kimlik Kartı olarak yanlarında taşıyarak kullanabileceklerdir.
EuroPass Sertifika Eki Nedir?
Europass Sertifika Eki işveren ve eğitim kurumlarının mesleki eğitim yeterliliğinizi daha kolay anlamalarına yardımcı olacak bilgiler içeren bir belgedir. Europass Sertifika Eki’nde:
• Yeterliliğinizin amacı,

• Seviyesi,

• Öğrenme kazanımları ve ilgili eğitim sistemine ilişkin bilgiler tanımlanır.Yurt dışında bir iş veya kurs başvurusu yaptığınızda, aldığınız eğitimde neler öğrendiğinizi anlatmak bazen zor olabilir.
İşte Europass Sertifika Eki size bu konuda yardımcı olabilir.
Ödeme ve kayıt koşulları nelerdir?
Program kayıtlarının tamamı Atolye Ataşehir tarafından alınmaktadır. Kayıt işlemlerinizi online sistem üzerinden tamamlayabilirsiniz. Üyelik oluşturarak giriş yaptıktan sonra farklı ödeme seçeneklerinden sizin için en uygun olanı seçebilir ve satın alma işleminizi tamamlayabilirsiniz. Satınalma işlemini tamamladığınızda kaydınız gerçekleşir ve tarafınıza gerekli evraklarla ilgili bilgilendirme maili gönderilir. Online ödeme sistemi 7/24 hizmet vermektedir.
Eğitim kurumsal veya Bireysel olarak bize özel planlanabilir mi ?
Eğitim programı, alanı itibariyle kurumların farklı ihtiyaçlarına göre yeniden tasarlanarak uygulanmaktadır.Ekibinizin veya kişiye özel mevcut çalışmaları belirlediğiniz gelişim hedefine yönelik revizeler yapılarak uygulanmaktadır. Kurumunuza yönelik talebi iletmek için aşağıda yer alan email adresine veya whatsapp numarasına başvuru yapabilir ve sizin için en uygun teklifi alabilirsiniz.
Tavsiye Ürünler
Sertifikalı
23 Kasım
Sertifikalı Eğitim
Sertifikalı
23 Kasım
Sertifikalı Eğitim
Sertifikalı
23 Kasım
Sertifikalı Eğitim
Sertifikalı
23 Kasım
Sertifikalı Eğitim
Sertifikalı
23 Kasım
Sertifikalı Eğitim
Sertifikalı
Sertifikalı Eğitim
Sertifikalı
Sertifikalı Eğitim
Moda Perakendesinde Satın Alma ve Merchandising Eğitimi( Yüz Yüze)-İleri Seviye Moda perakendesinde satın alma ve merchandising eğitiminin temel amacı, sektördeki profesyonellerin ve moda alanına ilgi duyan bireylerin, piyasa trendlerini doğru analiz edebilme, tedarik zinciri yönetimini etkin bir şekilde kurgulayabilme ve satış noktalarında ürün sunumunu maksimize edecek stratejiler geliştirebilme becerilerini geliştirmektir. Bu eğitim, katılımcılara hem teorik bilgileri hem de pratik uygulamaları içeren bir müfredat sunarak, moda perakendeciliğinde başarılı bir satın alma ve merchandising yöneticisi olmak için gereken temel yetkinlikleri kazandırmayı hedefler. Eğitim süresince, stok yönetimi, fiyatlandırma politikaları, tüketici davranışları ve vizüel merchandising gibi konular detaylı bir şekilde ele alınır. Katılımcılar, bu eğitimle birlikte, moda sektöründe rekabet avantajı sağlayacak niteliklere sahip olacak ve kariyerlerinde önemli bir adım atmış olacaklardır. AJTXYZ79011Q1 Moda Perakendesinde Satın Alma ve Merchandising Eğitimi( Yüz Yüze)-İleri Seviye

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.